mandag 9. juni 2008

Langtur i varmen

Uke 23  Dag 3: Rolig, lang langtur, 80-90 min (Sone 1). (13-18 km)

Soundtrack: Skogensro

Etter to dager med fyll og tull så var jeg spendt på denne løpeturen. Nå gav jeg meg riktig nok kl 19:00 på lørdag og fyllte på med vann så jeg var i grei åndelig form når jeg tråkket ut litt får 10. Tenkte å prøve en ny løype opp til sprialen denne gangen og den var fin. Litt bratt start opp ved barnehagen til Konstanse, opp rundt "Flåta" opp mot Stronghytta og Strongløypa opp dit ned en eller annen sti og rundt Klopptjern bort til Spiralen litt på kryss og tvers og ned igjen ved intakerene, toppenhaug tomineborg dalen og hjem.

Løp med drikkebelte for første gang og det fungerte fint. Jeg drakk i motbakkene og klarte fint å tømme 3 flasker. Hadde både bedre puls og ork enn lenge og i etterkant var jeg heller ikke så kjørt. Turen tok 78 minutter og snitt pulsen lå på rund 144 max på 156 opp det brateste så fint innenfor zonen!!!

Deilig å være "løs" igjen. Nå blir det neppe rare alkohol forbruket før etter at traveren er gjennomført selv om det ikke har påvirket formen stort. Still going strong!! :-D

Ingen kommentarer: