mandag 12. januar 2009

Bang bang, rå tur!

Uke 3 Dag 1: Lange intervaller. Løp 8 x 3 min, P: 1 min jogg. Varm opp (15 min jogg) og jogg ned (ca 5-10 min) som vanlig. (8-10 km)

Soundtrack: Down By Law -  Gary

Følte meg ikke helt i slag under oppvarmingen. Mye rare sykdommer som går om dagen og jeg hadde spist og drukket dårlig. Gikk litt greiere etter oppvarmingen, men jeg trakk pusten og håpet på det beste før første drag. Startet litt rolig men det gikk greit og jeg trykket til litt mer. Det slapp litt og draget var litt moderat men beina var fine. Tråkket til litt mer fra start på drag 2 og holdt tempo oppe. Fint drag. 3-5 var litt over der jeg burde og jeg kjente jeg begynte å merke dragene. Roet litt ned på 6'ern og da var jeg på plass igjen. Prøvde å presse kroppen litt på 7 og 8 og var rimelig sliten når jeg gjorde ferdig det siste draget. Jogget ned i ca 10 min og datt i dusjen :-)

Kjempetur!! Selv når ikke kroppen føles helt100% så ble økta bra. Fornøyd med det. Det var mildt stort sett hele veien og ca 6.5 + grader, bortsett fra ved gamle kjellstad vei. Der hadde faktisk veien fått et lite islag og det var sinnsykt glatt. Merkelig. Nå blir det et par dager i ro før jeg skal ha rask langtur. Blir bra!!

Ingen kommentarer: