mandag 12. januar 2009

God lørdagstur

Uke 2 Dag 3: Rolig, lang langtur, 100 min (Sone 1). (11-18 km) Med ski på beina kanskje? Mengde: 27-38 km

Soundtrack: Trashcan Darlings -  Johnny is a Drag Queen

Etter å ha lekt modell på formiddagen og kommet meg over det værste av flauhet følte jeg at det var greit å få blåst ut litt. Kom meg hjem mens familien satset på verdensrekord rundt Ypsilon og fikk på meg treningsutstyret.

Det lå på rundt 0 og var litt småglatt men oppvarmingen gikk fint. Kroppen er veldig fin om dagen. :-) Kjørte så runden rundt Lierbyen litt raskere enn normalt siden jeg følte meg såpass pigg. Pulsen lå rundt 155 og det ble ny beste tid notering. Avsluttet igjen med rett opp bakkene til Stoppen toppen og over skogsveien og ned til Nøste bo og service senter. Det er en fin avsluttning. ca. 100 min. Det som er litt morro og se er at selv i de bratteste bakkene som føles ut som går rett opp klarte jeg å stabilisere pulsen på 153. Ble heller ikke spesiellt stiv i beina og den surheten som snek seg på mot slutten ble fort ristet av på skogsveien.

Nok engang en fin tur som avsluttet en stressende uke. Ser frem til en skikkelig intervalløkt i kveld nå. Det har jo plutselig blitt7 grader og helt bart så det bør være muligheter for å trøkke til litt. 8 x 3 min hvis jeg ikke tar helt feil.

Ingen kommentarer: