torsdag 15. januar 2009

Litt så der tur

Uke 3 Dag 2: Løp hurtig langtur. Varm opp i 10-15 min. Løp så 20 min sammenhengende nokså raskt
(litt under terskelen din) og avslutt de siste fem minuttene med litt mer innsats (uten å bli sitv, men du skal bli andpusten). Avslutt med 5 min rolig jogg. Legg gjerne inn litt generell styrke for mage, rygg, hofter og legger (eksentriske tåhev*). (8-10 km)

Soundtrack: Vibeke Saugestad -  Star Song

Jeg er blodgiver så tirsdag kveld ga jeg en ny dose, tror det har litt innvirkningen på formen i dag. Jeg var ihvertfall ikke noe pigg og jeg sleit med å holde tempo oppe. Kroppen var daff og slapp og lite å ta i med. Prøvde meg på en økning de siste fem men det ble litt tafatt.

Kom meg dog greit rundt og det var ihvertfall 50 min treninge selv om det ikke føltes helt topp. Plutselig hadde det blitt kaldt igjen og gitt... ble tatt litt på senga av -7 der jeg kom lett kledd uten lue og hansker.

Det positive med turen, tja jeg gjennomførte :-) Satser på å komme tøffere igjen til Lørdag. Nå koser jeg meg med trashcan Darlings siste og låta Angel Lost. Noe av det beste som har kommet fra dette landet!!!

Ingen kommentarer: