fredag 30. januar 2009

Hærk!

Uke 5 Dag 2: Løp pyramideintervaller, 1-2-3-4-3-2-1 min, Pause halvparten av innsatstiden. Prøv å variere farten noe mellom de korteste og de lengste dragene. Varm opp (15 min jogg) og jogg ned (ca 5-10 min) som vanlig. (8-10 km)

Soundtrack: The Cure -  Inbetween Days

Hmm var egentlig en meget bra intervall økt som ble avsluttet med bambi på glattisen og en seriøs overtråkk. Skled og tryna som en ørn, det knakk i venstre ankel og jeg ble bekymret. Kom meg dog opp og fikk hinket de 5 minutterne hjem. Nå er anklen stor som en ballong :-( Må få kjøpt meg noe sånnt:

http://www.loplabbet.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=541&category_id=20&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=31

Utrolig surt å måtte ta noen dagers brekk nå.. Selve økta bortsett fra det var fin. Varmet godt opp i 15 min. Merket det var glatt så jeg var forsiktig. Kjørte gode drag i intervallene og lå godt over 170 på alle. Tok meg kjapt inn igjen og kjørte kun 1 min pauser og det fungerte fint. Var småsliten men ikke kjørt og hadde kun en liten 5 min hjem. litt ukonsentrert og blææ da var den turen ødelagt.

Happy at det gikk fint, bitter på at jeg nå må ta det rolig noen dager.

Ingen kommentarer: