tirsdag 1. april 2008

Ankelmannen tilbake

Uke 7, Dag 1 Jogg 50 min

Soundtrack: Murder City Devils - I'll Come Running

Ok, jeg begynte på uke 7 igjen og tok det veldig pent i går. Ville ikke belaste ankelen for mye. Den er blå og litt hoven fortsatt så tok det med ro og løp en "liten" 50 minutter. Turen gikk greit. Merket at det var 6 dager siden sist og at jeg har holdt meg i ro og ikke gått så mye heller. Var pil råtten når jeg startet men det gikk seg til bedre og bedre etter som musklaturen våknet. Holdt pulsen stabilt på 148 og lå der hele turen får jeg dro på litt de siste 10 minuttene for å kjenne om ankelen tok det greit og da stabiliserte jeg det på rund 155. Ankelen var helt grei, litt øm men den hovnet ikke opp noe mer etter turen så jeg tror vi sier den er ok igjen.

Det var tørt og perfekte løpeforhold med ca 5 varmegrader i lufta og sol. Endel andre som var ute å løp også så det var litt ok. Satser på å hoppe inn på dag 2 av uke 7 i programmet igjen til onsdag så er jeg back in buisness tenker jeg.

Godt å være i gang igjen!!! :-)

Ingen kommentarer: