mandag 7. april 2008

Deilig langdrag tur i møkkaværet

Uke 7, Dag 3 Jogg 15 min. Løp 2 x 12 min raskere enn jogg, men ikke så fort at du blir stiv. Jogg rolig 2 min mellom de lange dragene. Jogg 10 min.

Soundtrack: Bad Religion - American Jesus

Bryllupsdagen var feiret med litt mye god mat og en anelse for mye god drikke men alt var vel, alle skråningene i Oslo er inntakte og taxi'ene fikk være i fred.

Det regna som i Bergen i går når jeg satte ut ved 19:00 tiden med lue og langt undertøy. Varmet opp i greit tempo i ca 15 min. Snudde da og kjørte et 12 minutters drag i bra høyt tempo. Pulsen lå rundt 165 og jeg kjøre ut Lierstranda og opp Vitbank. Jogget så rolig i 2 min. tilbake igjen før jeg kjørte nye 12 min opp rundt gamle kjellstad veien og mot st. hallvard hallen. Hadde skikkelig trøkk i beina og holdt det gående i 12 min på rundt 168 i puls max på hele økta var 170. Det er bra intensitet for meg. Avsluttet så med en rolig 15 minutter rundt på Nøste før jeg gikk blid og fornøyd i dusjen.

Formen er helt klart på gang. Ankelen er helt fin og det skal blir morro å ta hele Lierby runden igjen i morgen. Da skal overtråkke hevnes :-)

Ingen kommentarer: