mandag 21. april 2008

Rolig fredagstur

Fredagen ble det som planlagt en rolig joggetur som etter planen skal vare 50 minutter til en time.

Jogget denne gangen en runde som jeg også har benyttet tidligere og holdt på rett oppunder 50 minutter. Til min store glede kunne jeg registrere at jeg brukte 1.30 min kortere tid denne gang en sist jeg tok runden og det med samme pulsverdier og intensitet som sist.(Har jo logg på pulsklokka så full kontroll her). Akkurat det var digg å registrere og en skikkelig boost for moralen videre.

Denne uka er jeg gressenkemann med tre unger, bikkje og all verdens aktiviteter som skal følges opp så det blir vel vanskelig å opprettholde trykket men jeg skal gjøre et hederlig forsøk på å få gjennomført det som skal til.

-Slobo-

1 kommentar:

Kjetil sa...

Slobo begynner å komme i form!! morro å se!! Go slobo :D