mandag 14. april 2008

Ukes gutten

Jaja, nok en uke forbi uten at jeg fikk den frekvensen jeg har planer om på treningen. Nok en gang var det reising mandag og tirsdag som må ta skylden, men jeg må prøve å presse inn mer trening i reiseuker også.

Men jeg kom meg da ut på fredag etter jobb uansett. Problemet med lav frekvens er at jeg føler jeg ikke kan sette i gang med intervaller når det går så lenge mellom hver gang. Derfor la jeg opp til rolig tur som også var tilfellet fredagen før.

Jeg løp i 45 minutter i det som må defineres som kupert terreng, og det gikk veldig greit. Gjennomsnittspuls på 162 som akkurat holder i min Sone 1. Det som er utrolig deilig å kjenne er at jeg har ork og ikke er død etter en sånn tur. Om ikke annet er det tydelig at i hvert fall grunntreningen er på plass.

Håper jo å få til mer enn en tur denne uken. Rapport følger.

-Slobo-

Ingen kommentarer: