mandag 28. april 2008

Ny sykkel

Det begynner jo nå å bli betraktelig varmere i været, og etter å ha holdt meg til ski og jogging samt noe basketball tidligere er det nå på høy tid å finne frem sykkelen.
Min til nå trofaste jernhest hadde jeg et uhell med i fjor høst som medførte at den måtte inn på en liten service for å få byttet ut en eike samt rettet hjulet. Den er nå tipp topp igjen med splitter nytt bakdekk, nyvasket og nyoljet.

Men jeg har jo i lengre tid tenkt på å oppgradere sykkelen i og med at jeg nå har holdt på såpass lenge og fikk i helgen et tilbud jeg ikke kunne si nei til. En feit Merida sykkel blir min i dag. Ta en kikk på følgende link http://www.merida.no/index.php?cat=85503 så kan dere jo se på det heftige dyret.

Nå blir det nok mye sykling fremover, men kommer jo selvfølgelig til å ta på løpeskoene inne i mellom også.

Og, forresten; Pent brukt Hard Rocx sykkel til salgs. Bra utstyrt med sykkelcomputer og nytt (og dyrt) bakdekk. Selges billig.

-Slobo-

Ingen kommentarer: