torsdag 3. april 2008

Intervall "morro"

Uke 7,   Dag 2 Jogg 15 min. Løp 7 x 3 min med joggepause 1 min. Jogg 10 min

Soundtrack: Duffy - Mercy

Var spent på hvordan dagens intervall økt ville gå. hvordan var kroppen etter en og en halv uke uten intervaller. Ville ankelen holde?

Jeg varmet opp godt med en rund på 20 min. Valgte å kjøre intervallene på Brakerøya grusbane. Både flatt og mykt og godt nå som det har regnet litt. Første 3 minutteren var tung, andre var litt bedre men jeg tenkte herregud!! På nummer 3 derimot så slappe det og resten var helt fine. Peisa på!

Lå vel på i overkant av 170 i puls på de fleste av intervallene så det var greit, max var 178 og snitt for hele turen var 152. Var god å sliten når intervallene var ferdig og hadde bestemt meg for en hard tur så de siste 10 minuttene gikk opp Nøstebakken. Det er en seriøs bratt og lang bakke. Deretter litt rundt på Nøste for å løse opp også hjem. Litt overasket over hvor greit det gikk opp bakken selv om det var godt med syre i beina. Kan ikke ha tapt så mye på 6 dagers brekke. Kan nesten ikke vente med å prøve Blåstein nå, bør vel være bart der i slutten av April.

Blir noen dagers pause nå da vi har 5 år bryllupsdag til Lørdag og har lagt opp til en skikkelig RockNRoll helg i Oslo :-D. Blir langdrag på søndagskvelden, så jeg kommer til å ta det pent med kong alkohol, det er helt klart!!!

Ingen kommentarer: