mandag 7. april 2008

Siste uka som "Nybegynner +"

Da jeg går inn i siste uka i "Nybegynner +" programmet så er det vel kanskje på tide og se litt tilbake. At det er et kjempe program som har funka som et skudd på meg er vel lett å skjønne fra bloggen. Etter å ha trent ganske mye i min tid så må jeg bare innse at måte vi trente utholdenhet på i fotball slett ikke er opptimal.

Uansett så har den blandingen av langturer, intervaller og langdrag tatt meg fra 0-100 på litt over 2 måneder. Ruta jeg sleit meg rundt på 40 minutter ved juletider tar jeg på 20-25 minutter nå. Zita burger i Lierbyen som jeg pleide å kjøre inn til for å spise, paseres nå i lett galopp :-)

Når jeg begynnte på programmet satte jeg Nordmarkstravren som et mål men følte vel egentlig at det var utopi. Nå ser jeg det helt klart som et realistisk mål. jeg fortsetter såklart som Veslemøy elev så neste uke er det over i mosjonist programmet. Det blir spennende. Det jeg gleder meg mest til er lengre turer. 70-90 minuttere blir morro. Ravner'n kjører på!! :-D

Ingen kommentarer: