torsdag 10. april 2008

Ja til grafitti på Brakerøya!

Uke 8, Dag 2 Jogg 15 min. Løp 8 x 3 min med joggepause 1 min. Jogg 10 min

Soundtrack: Skid Row - 18 and life

Kommentar til overskriften... fy så kjedelig de grå veggene er... la grafitti gutta slippe til igjen.

Trening...hva skal'n si... idag gikk det fort. Litt texburger innabors så var jeg lett i kroppen som en nyfødt spurv. Det var bare å gi gass!! Varmet greit opp med en runde på 20 min. Stoler ikke helt på den ankelen ennå så jeg kjørte intervallene på Brakerøya banen denne gangen også.

Det er egentlig veldig greit. 8x3 gikk fint. hadde max puls på 177 og et snitt på hele turen rundt 155. Idag var en dag som det føltes ut som om man bare kunne løpe og løpe. Avsluttet opp Nøstebakken med litt trøkk og datt inn i dusjen. Ble litt vel sein tur men det er ok. Problemet er at nå får jeg jo ikke sovet før jeg er nede på bakken. Godt jeg har smuglet inn en stabel med Lp'er idag..hyssjj ikke si det til noen ;-) Må bare anbefale svenske Lykke Li det er faen meg fett, og så langt unna det andre jeg hører på som det er mulig. Vanskelig å beskrive det men ta en lytt, om et år er hun STOR!

Ingen kommentarer: