onsdag 9. april 2008

Langtur mannen

Uke 8, Dag 1 Jogg 65 min.

Soundtrack: Sublime - Garden Groove

Langtur mannen er kanskje å ta i men jeg stikker ikke under en stol at disse turene er min favoritt form for trening. Inne i min siste uke på nybegynner + programmet. Det ble ca 68 min i går, så 2 min bedre enn sist på ruta rundt Lierstranda - Lierbyen - Zitaburger - Frogner kirke - kjellstadveien - st Hallvard og hjem.

Kjørte på puls rundt 152 og hadde en max på 169, kjørte på litt de siste 10 og det gikk helt greit løp forbi og fra folk i bakkene til og med så jag er nöyd :-D

Det var perfekt løpevær i går, ca 8 varme, sol og tørt på veiene. Jeg tråkket heller ikke over så glad mann!! :-D

Intervall økt i morgen så jeg håper beina er litt mindre tunge enn idag. Er støl gitt :-D

Ingen kommentarer: