tirsdag 15. april 2008

Intervall runde i dag

Ja, da er jeg i hvert fall i gang igjen med litt høyere frekvens enn jeg har hatt de siste ukene. Fulgte opp fredagens rolige "langtur" med intervall i dag.
Fant en fin strekning i nærheten av der jeg bor som er småkupert og lang nok til å kjøre 3 minutters intervaller.
Jeg kjørte 10 minutter med lett oppvarming og kjørte så et drag på 2 minutter med 175 i puls. Hadde så 1 minutts pause og fulgte opp med et 3x3 minutters drag og avsluttet igjen med ett på 2 minutter. Jeg hadde 90 sekunders hvile (gange, meget lett jogg) og klarte å øke pulsen for hvert drag. Siste drag hadde jeg 190 i puls så da gikk pumpa heftig.
Som alltid skjønner jeg ikke kroppen min for jeg unngikk melkesyra.

Men i følge teorien skal jeg ha hatt bra utbytte av denne økta og uansett kan jeg si at jeg føler meg helt kanon selvom jeg selvfølgelig er sliten.
Neste økt er etter planen 65 minutters rolig tur førstkommende fredag.

Rapport følger.

-Slobo-

Ingen kommentarer: