mandag 21. april 2008

Lei :-(

Uff nå er jeg skikkelig møkk lei av å bare ta det med ro og se den formen som var bygget opp forsvinne for hverdag som går. Jeg vil også ut å løpe. :-\

Sånn!! måtte få sutr'a det ut et sted. Ryggen er helt klart på gang så til uka igjen kanskje?? Er vel muligens greit å starte det litt rolig før jeg hopper inn på programmet igjen? er ikke så hypp på å møte mai med låst rygg! Det er jo gull at skogsstiene begynner å bli fine da. Regner med at ryggen er mer happy med litt myke stier enn asfalt.

ohh well fustrasjonen bobbler ihvertfall!!!! Det var nå i den deilige vårsola at vinterens strev skulle utnyttes, ikke på ræva på terassen..

2 kommentarer:

Jørn sa...

Er digg på terrassen også da. Men selvfølgelig enda mer digg etter 90 minutters langkjøring på skauen.
Å sette seg ned med en Pale Ale da og se på lettkledde unge kvinner som steller i hagen er konge. ;-)

Kjetil sa...

hehe jepp blir dratt tilbake til sumpa igjen. faen jeg som nesten er nede i 80 blanke kilo nå(Måtte kaste ut alle Levis 501'ene mine i helga da de er alt for store).

Jeg skulle jo løpt opp og ned akerselva jeg og imponert alle de lettkledde unge kvinnene med stål kondis. ;-) ikke sitti på ræva.. Det kunne jeg gjort etterpå...

Er meldt regn og møkka vær til helgen så da er jeg vel i gang igjen.

En positiv ting da... jeg slipper alle de hærsens dugnadene folk drar igang nå :-D