fredag 6. november 2009

Back in snørr

Etter å ha gått en uke på pencilin og sliti i over 2 med en streptokok sak i halsen så er jeg erklært frisk igjen så da prøvde jeg meg med en liten 40 minutter på asfalt i går.

Varmet opp greit og kroppen var ok om enn litt tung. Mye slim og snør som ville ut så det ble en litt blåse tur. 40 minutter ut lierstranda litt opp i lierbakken og tilbake gikk egentlig veldig greit. Litt sånn kom igang syndrom men kroppen livnet til etterhvert. Meget gledlig at leggen holdt uten antydning til slit på asfalt også. Digger Asics skoene mine. det er rett og slett nydelige på asfalten.

Skal jeg klage på noe er at jeg er veldig slimete og snørrete om dagen. det er litt slitsomt og jeg ender stort sett opp med hodepine. Tror det går seg til. prøver en ny tur på lørdag, da også en lett på 50-60 min. Program fra neste uke.

Ingen kommentarer: