fredag 13. november 2009

Goood intervall

Uke 46 Dag 2: Løp intervaller på terskelen din, 2-4-4-3-2-minutter, P: 1 min, Sone 3. Varm opp og jogg ned som vanlig.  (11-13 km)

Soundtrack: Trashcan Darlings – 22 and Trash

Dette var en skikkelig god økt. Beste jeg har gjort på asfalt siden i juli. Formen er ikke topp det merker jeg, men er utrolig digg å være skikkelig igang.

I går varmet jeg opp i 20 min ut Lierstranda og startet dragene opp mot Lierbyen før jeg knakk det inn mot Kjellstad og hjemover om St. hallvard hallen. Det som jeg gjør bra nå jeg er usikker på form er å være skikkelig fokusert. Så drag en var det trøkk i og sånn fortsatte det. Var oppe i 175 i puls på alle dragene og klarte å holde det der på alle 4 minutterne. jeg endret litt på rekkefølgen på dragene. Da det skulle vært 2-4-2-4-2. Dette gjorde jeg for å å få det til å passe bedre til løypa.

Anyway kan jeg konkludere at formen er langt unna topp men jeg trener bra. Klarer å maxe pulsen på dragene og slippe meg fort ned igjen i pausene. Som nevnt dette er beste økta på asfalt på lenge og jeg kjente bare smått til kneet helt på slutten når jeg jogga ned. Tøyde masse og ser frem til en 90 min på skauen til søndag. Bare håper det ikke pissregner allt for mye. Det er litt for trist.

Ingen kommentarer: