onsdag 11. november 2009

More bounce to the ounce, bouncing back!!

Uke 46 Dag 1: RLT 60 min i Sone 1, pluss 20 min styrketrening for mage, rygg, og legger (eksentriske tåhev*). (11-13 km). (10-12 km)

Soundtrack: DumDum Boys – Gutten i røyken

Etter lørdagens åpenbare sprekk så startet jeg det pent idag. Var kalt men jeg var godt kledd og føltes fin i både kropp og bein. Sliter litt med en sår hals men det er allt. Kjørte på 138 puls første 20 min før jeg økte det opp til 140-150 og følte tempoet var helt greit. fullførte runden på 54 min som omtrendt var samme tid som på lørdag men nå med makspulsen på 161 og snitt pulsen på 144, kan ikke annet enn å si at lørdagen var en fluke.

Ang. skader så er leggen helt fin mens venstre kne sliter litt. Måtte roe det godt ned noen minutter etter ca. 40 min løp i går før jeg kunne løpe på igjen. Da kom smertene igjen men da flatet det også ut så jeg fikk løpt meg over det. Er ikke øm i kneet i dag og slet heller ikke med trapper som jeg normalt da gjør. Satser derfor på å kjøre intervaller til torsdag samt dra en langtur på skauen til søndag og løpe 90 min.

Fin tur men skulle ønske at kneet ikke var så kranglete.

Ingen kommentarer: