mandag 16. november 2009

Svømming

I lys av at jeg har sagt jeg skal prøve å variere litt ble det svømming på fredag. Hadde egentlig planlagt løping først og så svømming men det ble det rett og slett ikke tid til.
Tok med meg ungene på badet og slapp dem løs til å gjøre det de ville og kjørte på med litt svømming. På fredag hadde de også fjernet "deleren" midt i bassenget så det var mulig å svømme 50 meters lengder. Det er faktisk mye bedre samt lettere å holde oversikten over hvor langt man har svømt.
Jeg åpnet rolig og svømte 300 meter i relativt rolig tempo. Så kjører jeg litt hardere med høyere frekvens i 400 meter før jeg roer det litt ned og så tar de siste 100 meterne i rolig tempo.
Det er digg for kroppen egentlig men også uvant. Spesielt de første gangene, men nå gikk det veldig greit. Blir andpusten av det, men på en helt annen måte en ved løping og ski selvfølgelig.
Kommer nok til å fortsette med dette en stund, men om det blir en gang i uka får vi nesten se på.

-S-

Ingen kommentarer: