torsdag 19. november 2009

Fin langtur men med knehøne drit

Uke 47 Dag 1: Langtur 60 min i sone 1 (11-13 km)

Soundtrack: The Donnas – 40 boys in 40 nights

Varmet opp fint og var lett og god i beina. Leggene som har vært bedritene virker helt fine og jeg holdt god marsjfart rundt Lierstranda og opp mot Lierbyen, men etter ca. 30 min begynner utsiden av høyre kne å knirke.. ikke veldig vondt men merker att den er der litt for langt unna hjemme til å bryte så jeg valgte å bare kjøre på. GJør gradevis vondere til jeg når st halvard hallen, da slipper taket litt og jeg løper greit hjem. Pulsen og tempo var fint og allt vel hadde ikke møkka kneet vært judas selv. Veldig stiv og øm nå men tipper jeg sover det av meg. Ant. er ikke kroppen helt lykkelig for asfalt igjen så blir vel å prøve å få til skogsturere men det er ikke så lett nå som det blir mørkt rett etter sol oppgang :-( Gleder meg til ski sesong jeg også, da skal beina få hvile seg fra løpiing en goooooooooood stund.

Ingen kommentarer: