lørdag 7. november 2009

En i trynet

Det har gått veldig greit å komme tilbake etter skade. Oktober var en fin treningsmånded med 5 treninger i uka helt til streptokokkene slo til. Gikk fint på torsdag men idag sleit jeg skikkelig. Var veldig lett da jeg løp ut til noe som skulle være 60 min progresiv langtur. Jeg åpnet nok litt hardt og pulsen var fort over 160, allt for mye for meg. Prøvde å roe det ned men pulsen slapp ikke og la seg rundt 165. prøvde å øke gjevnt og trutt og endte opp med å løpe 20 min med over 170 puls. Helt jævlig. Jeg ble liksom ikke andpusten og melkesyra i beina heller men kjente det var tungt. Kom meg dog nesten greit igjennom men siste biten hjem kom syra og jeg sleit som en dupp. Begynnte også å skrante litt i kneet så det var deilig å komme hjem.

Tøyde godt både legger og lår for å få kneet til å slippe. Hadde tenkt 5 økter uke neste uke men dropper det. Blir 3 økter og 60 rolige til tirsdag. Må for all del ikke overdrive det nå, orker ikke flere avbrekk. Regner med at jeg får en liten skrell nå og spretter tilbake igjen. Formen var jo slett ikke værst for 14 dager siden.

Ingen kommentarer: