mandag 16. november 2009

Løpetur

På søndag ble det en løpetur igjen. Begynte å bli lenge siden (8 dager) men har trengt en pause da låra mine sliter.
La ut på rolig tur i kveldingen og fant raskt ut at varme og vått hadde gått over til stjerneklart og islagt fortau i løpet av 10 minutter. Men det gikk allikevel greit å jeg jogget rolig avgårde.
Liten tvil om at løpesettet mitt har endret seg noe og kortere skritt med høyere frekvens er nå greia.
Merker det på farta også og kommer fortere til de forskjellige punktene på de faste rutene nå. Uansett hadde jeg planer om å løpe rolig for å kjenne om låra tålte. Gikk veldig greit til å begynne med men etter hvert begynte jeg faktisk å kjenne det igjen på oversiden av lårene. Lurer veldig på dette her og det må jo være på grunn av litt endret løpesett. Vet ikke om musklaturen her er underutviklet eller hva det er, men liker det ikke.
Preget meg uansett ikke veldig mye og jeg løp i 45 minutter rolig tempo, med 3 innlagte 200 meters drag bare for å bryte opp litt samt få litt tempo i kroppen.
Må følge med på dette her fremover nå men håper virkelig det blir bedre etter hvert, hvis ikke må jeg endre på noe.
Kanskje jeg ender i klubben over folk som må passe på alt de spiser. :-)
Håper ikke det.

-S-

1 kommentar:

Unknown sa...

Kan egentlig ikke anbefale medlemsskap i den klubben, nei. Og jeg er grusomt slask i forhold til visse andre. :)