mandag 11. februar 2008

Diabetiker-slam


Hallo!

Som den foreløpig eneste diabetikeren i banden, har jeg muligens litt spesielle behov her. Jeg skal ikke spise så mye karbohydrater, og dermed blir ikke energitoppene helt som for andre mennesker.

Pluss at jeg er en slapp jævel.

Så mitt mål er først og fremst å få ned vekta sånn at jeg kan se min egen penus for første gang på en stund. ;)

Neida, jeg skal prøve å finne en treningsform som gjør at jeg kommer meg ut av sofaen et par ganger i uka, uten å flate helt ut energimessig - så får det bare gå at det ikke blir "buns of steel" denne sommeren heller.

Rock on!

2 kommentarer:

Jørn sa...

Synes du er rimelig passiv, Lam. Hva har skjedd med ting som; "Jeg skal vinne!! Jeg skal bli sprekest og Jeg skal aldri tape for Slobo i squash igjen!!!!".

Her lukter det lam og falsk beskjedenhet lang vei. Innerst inne i det hårløse hodet vet jeg at du vil være Adonis. Bare innrøm det.

Lam Hai sa...

Når man bare er en liten Lam Hai er man nødt til å se sine begrensninger - jeg kommer aldri til å satse hardt på noen jernform. Jeg kommer alltid til å være han med den tunge ræva som kommer luskende etter. Dere kan motivere, disse og herje så mye dere vil, men jeg kommer ALDRI til å bry meg. ;P