fredag 29. februar 2008

Fin intervalløkt igjen

Uke 3 Dag 2      Jogg 15 min. Løp 7 x 2 min med 1 min joggepause. Jogg 10 min

Soundtrack: DumDum Boys - Metallic hvit

Ny intervalløkt. Beina var lette og fine og etter en god oppvarmingsrunde på 15 min, tråkket jeg igang med 7x2 min.

Til min forbævselse så gav det jeg trodde var 70% lite utslag i puls. ca. 150-160. så da var det bare å gasse på og det ble en skikkelig runde. På intervallene lå jeg på rundt 165 som max. Jeg ville gjerne se om jeg klarte å vippe over 170 og gav alt jeg hadde på de siste 2 men ikke pokker om jeg klarte mer enn 169.

tøyde litt når intervallene var ferdig og tok turen hjem. Herlig økt, hvor jeg kjørte meg litt. Ikke vondt å komme i dusjen heller.

Ser helt klart at pulsklokka har gitt en ny dimensjon på treninga. Man har mye mer kontroll på intesiteten samt at det er morro å se statestikken når man er ferdig.

Bowling idag da!! og lytting på Lam Hai's bass helvete. Den nye sub'en blir hard tror jeg. Noen øl blir det vel også!!! Men jeg skal pokker ikke bli full og slem i kveld å bryte ned formen som er på gang altså ;-)

Ingen kommentarer: