onsdag 27. februar 2008

Langtur med trøkk

Uke 3 Dag 1      Jogg 45 min

Soundtrack: Zeromancer - Doppelganger I love you

Som overskriften sier så ble det en bra økt i går. Turen på 45 var vel omtrendt det jeg hadde brukt 60 min på for bare noen uker siden. Ned Brakerøya, elveparken inn til byen tilbake ut Lierstranda, opp rundt St. Halvardhallen og hjem. Det gikk bare drit fett! :-D Pulsen lå å bobla rundt 140, tror snittet var 142. Var oppe i max på 162 når jeg dro bakkene hjemover. Ikke noe melkesyre å spore kun digg sliten når jeg kom hjem.

Føler at systematisk trening frem til nå har gjort at formen har bedret seg betraktlig så jeg er spent på fortsettelsen. Regner erfaringsmessig med at jeg snart treffer en periode det går tyngre snart men jeg akkurat nå gleder jeg meg over fremgangen.

Det var ca 5 varmegrader, stjerneklart, litt vått på bakken og bløtt på grusveiene.

2 kommentarer:

Jørn sa...

Konge!

Virker jo helt klart som om programmet du har gir vanvittig bra effekt. Synes det er slemme pulsverdier også sammenlignet med mine.:-)

Kult å ha sånn fremgang da, pluss at det jo gir vanvittig bra motivasjon.

Kjetil sa...

ja det går så det gviner om dagen. Er spent på intervall økta til torsdag nå. Spennende og kjenne hvordan kroppen fungerer med litt høyere intensitet.