mandag 11. februar 2008

Hva "De" sier:

"De"- som er alle de som vet hva kroppen min trenger sier at en halvtimes sammenhengende fysisk aktivitet hver dag er det som skal til for å bli et lykkelig og meningsfylt menneske. Det vil si at "De" vil at jeg skal trene minst tre og en halv time om dagen, og det kan være en utfordring kombiniert med jobb, tre Slobo- barn og andre ting man må.

Men målet er helt klart å minst få til de timene det er snakk om fordelt på ting som er gøy(ballspill, ski, sykkel) og også noen ting som er drit kjedelig.

Jeg vet det er femi, men i lengden må jeg vel også prøve å nå og ikke minst holde en to sifret vekt.

Sist men ikke minst skal jeg slå de andre i denne bloggen i bakkeløpet opp alpinbakken dagen før St. Hans aften.

Alt det andre "De" sier som at halvparten av tallerkenen skal være grønnsaker og at vi skal gi mer til de fattige driter jeg langt i.

Slobo

Ingen kommentarer: