fredag 15. februar 2008

Første intervall økt er unnagjort

Dag 2 Jogg 15 min. Løp 2,3,4,3,2 min med 1-2 min gå-/joggepause. Jogg 10 min

Soundtrack: The Donnas - 40 boys in 40 nights

Da var første runde med intervaller gjort. Det var drit digg og det er lenge siden jeg har blitt så sliten. 15 min med jogg gikk fint. Intervall løpinga gikk overaskende bra. jeg begynte med litt for høyt tempo men fikk justert det ned rimelig kjapt. Den siste 2 minutteren sprakk jeg dog litt og det var mye melkesyre når jeg jogget de siste 10 minuttene hjem.

Følte for førstegang på lenge at jeg hadde trent skikkelig så det var en fornøyd Kjell Ravn som gikk i dusjen :-)

2 kommentarer:

Jørn sa...

Imponerende. Er spent på å følge utviklingen. :-)

Kjetil sa...

btw: det var tørt og fint på veien og minus 4-5 i lufta og stjerneklart :-) så ingenting å klage på der.

hehe og jeg er spennt selv på hvordan kroppen takler dette.