fredag 22. februar 2008

Ny intervalløkt i mørket

Dag 2     Jogg 15 min. Løp 3,4,5,4,3 min med 2 min gå-/joggepause. Jogg 10 min

Soundtrack: Alkaline Trio - Radio

Skikkelig intervalløkt. Orntlig trøkk i beina og jeg begynner å merke at treninga fungerer. Ting går lettere og fortere enn på lenge. Fikk kjørt igennom alle intervallene med god intensitet. Fornøyd med turen.

Det var stjerneklart, ca. 5 varmegrader og bart og tørt på veiene. Lyset på gangveiene var dog slått av så tiden på intervallene var vanskelig å få tatt nøye så pulsklokke skal kjøpes inn før neste økt.

Ellers så står denne baybee'en hjemme nå så vinyl kveld hos meg i april :-)

                 

                 060626152842-1200-NAD_C555

2 kommentarer:

Lam Hai sa...

Kult - spesielt soundtrack'et! Håper jeg får subwooferen i dag så skal jeg teste om det er noe tak i bassmannen til Alkaline Trio. ;)

Kjetil sa...

jeg har tru på subwooferen din idag... jeg har to konsert dvd'er med alkaline så du får ropert hvis du vil lånert... den ene er mer en tout rapport så den er kanskje mer morsom å se på... ikke bare 3 karer som spiller hele tiden lissom :-D