tirsdag 26. februar 2008

Old boys moro

Spilte 90 minutter old boys basketball i går, og som alltid var det moro. Ingen trening som er som ballspill må jeg si da det er vanvittig moro samtidig som man får trent mer eller mindre hele kroppen.

Derimot må jeg nesten erkjenne at jeg var rimelig gåen allerede fra starten og følte jeg hadde lite ekstra å by på etter interval treningen. Det virker som om jeg må innse at jeg trenger litt lenger tid på å komme meg etter en hard treningsøkt enn jeg kanskje trodde.
Det betyr i praksis at jeg må legge de harde øktene mine på torsdag eller fredag sånn at jeg har mulighet til å komme meg litt ovenpå til basket treningen, for der er det så sinnsykt mye mer moro når en har litt overskudd.

Jeg prøver.

-Slobodan-

2 kommentarer:

Kjetil sa...

Ikke så rart kanskje at kroppen ikke er helt med. Intervaller er killere for beina.

Men formen da!! du må jo ende opp med knall form til 17 mai hvis du fortsetter slik.

Jørn sa...

Hehe, ja vi får håpe formen kommer i hvert fall. Skal i hvert fall få testet selvdisiplinen i forhold til å klare å holde trykket oppe.
:-)

Håper jo også å kunne merke resultater etter hvert.

-Slobo-