onsdag 22. april 2009

10x2 min intervaller

Uke 17 Dag 1: Løp intervaller, 10 x 2min, P 1 min jogg. 
Dragene er såpass korte at du ikke skal se så mye på pulsen i begynnelsen, men du skal klare å løpe raskere på de tre siste. Legg gjerne inn litt generell styrke for mage, rygg, hofter og legger etterpå (eksentriske tåhev*). (9-10 km)

Soundtrack: Seigmen – Döderlein

En herlig dag med blodprøver, tannlege time (0 hull da) og en hel masse obscure problemer på jobben så var det deilig å lufte seg litt. Kom avgårde seint og etter litt variabel spising og tomatsuppe til middag følte jeg meg litt daff. Varmet greit opp i 20 min. Følte meg litt bedre da og dro 2 minutterne på Brakerøya banen. Var tung de 3 første og måtte presse meg for å ta i orntlig. puls var rundt 170-175 så det var helt greit. 4’de til 7-8’nde drag var egentlig ganske bra og jeg tok muligens i litt mye og ble rimelig sur i beina. gjennomførte de 2 siste men missa på den biten at “du skal klare å løpe raskere på de tre siste”.

Egentlig en litt klabb og babb økt, kroppen var seig grunnet elendig vann og mat inntak. skjerping må til der. Pyramide neste gang, da skal jeg forberede meg bedre.

Ingen kommentarer: