fredag 17. april 2009

En litt av hvert tur

Uke 16 Dag 3: Rolig, lang langtur, 70-90 min (Sone 1). (11-18 km).

Soundtrack: Guns N Roses – Civil war

En litt merkelig trengingstur som jeg regner med blir en mellom tur slik at jeg tar en skikkelig langtur i helgen. Jeg skulle hente en sykkel på åssiden så jeg løp hjemmefra og opp dit. Løp underlia og Bråtan for å få litt bakker og pes. hadde regnet å bruke 45-50 min. Løp den på 30. Det var bra. Løpe en liten runde på Åssiden slik at jeg løp i 40 min. Deretter hoppet jeg på sykkelen og sykklet en 30 minutters runde hjem. Fikk ikke opp noe særlig puls på sykkel, sikkert fordi teknikken er ræva som bare det. Klarte dog å dra på meg litt melkesyre i noen motbakker. Her er det muskelatur som ikke er mye i bruk gitt. Ble en ok tur på 70 min men langt fra den intensiteten jeg ønsker. Planlegger noen sykkeløkter som går ut lier mot Sylling. Regner med at det er letter å holde oppe intesiteten da når man slipper å knote seg gjennom sentrum.

Ingen kommentarer: