mandag 13. april 2009

Litt intervaller

Siste påskedag ble i prinsippet tilbragt med å få ting i orden igjen til hverdagen. Men hadde uansett trening på planen.
Ettersom det regnet og jeg ikke hadde mest tid ble det løping og intervaller i dag.
Løpte en rolig 10 minutters runde for oppvarming før første drag. Dette var opp en lang småbratt bakke og draget var på ca 90 sekunder. Var forsiktig mtp å overdrive og var oppe i 175 i puls. Draget sluttet på den sletta jeg kjører intervaller på normalt, og fikk ned pulsen igjen etter ca ett minutt rolig jogg. Kjørte deretter 3 x 3 minutters intervaller. Lå jevnt på 175 til 185 de to første dragene, men kjørte på litt ekstra det siste og var oppe i 191 på slutten. Da skvulpet melkesyra litt men klarte å roe ned så den ikke fikk satt seg. Løp meg ned igjen i ca 10 minutter før jeg avsluttet opp bakkene til meg og Hai. Her lå pulsen ca på 175 så kontrollert og greit.
Tok en liten sløyfe for å få pulsen ned og klokket inn hjemme med 150 i puls.

Totalt sett var det hardt, men allikvel veldig digg og jeg følte jeg fikk mye ut av ca 45 minutters trening. Neste nå blir vel å sykle tenker jeg.

-S-

Ingen kommentarer: