onsdag 15. april 2009

Nå ble det trøkk gitt

Uke 16 Dag 2: Løp korte intervaller, 40 sek innsats og 20 sek pause i 15-20 minutter. Ikke tenk så mye på soner eller puls. Dette er en intens økt så pass på å åpne rolig nok - det blir slitsomt nok på slutten! Varm opp i 10 min og avslutt med 5-10 min helt rolig jogg. (9-11 km)

Soundtrack: Gluecifer – I got war

Ohh yeah! Denne økta lukta det svidd av. Flott løpevær igjen (det er jo en fryd å være ute om dagen). Varmet godt opp i 20 min, ikke noe strekk her i gården nå. Brakerøya banen er snøfri så jeg kjørte intervallene der. Ingen som forstyrrer og fint og gjevnt underlag for pyse anklene mine. Holdt litt igjen på de første dragene men slapp meg etterhvert løs. Kjørte 17 minutter på nær full fart og beina var med. Følte det gikk fort og pulsen lå å duppet rundt 170 mot slutten av dragene. Hadde tenkt 20 min men gav meg på 17 da jeg begynnte å kjenne det litt i beina. Avsluttet opp Nøstebakken og en liten runde på Nøste for å løse opp.

Deilig å være løper om dagen!

Ingen kommentarer: