onsdag 17. juni 2009

intervallkveld

Uke 25 Dag 1: Løp 3 min x 8, P: 1 min. Vanlig oppvarming, men løp raskere og raskere de siste 5 min. Jogg ned i 10 min. Legg gjerne inn litt generell styrke for mage, rygg, hofter og legger etterpå (eksentriske tåhev*). (10-12 km)

Soundtrack: Sublime – Summertime

Mye som skjedde i går så jeg var litt mentalt sliten før jeg startet. Var fristet til å droppe hele turen men fikk tatt meg i nakken og kommet meg ut døren. Kroppen kjentes lett og fin ut og varmet opp godt før det bar løs på 8 x 3min. Følte ikke for å legge noe mellom og dro til fra første drag. Max pulsen lå på rundt 168-170 på de første 5 dragene og jeg presset det opp i 172 på de siste 3. Jeg synes det gikk fort og litt småsliten men overaskende grei. Ser ut som om kroppen begynner å komme i gjenge igjen etter ryggplager og sykdom.

Kjører langtur idag eller i morgen og satser på 2-2,5 timers tur. Derretter blir det hva jeg kan få til av intervaller på en tredemølle til helgen. Føler jeg er på gang igjen.

Ingen kommentarer: