torsdag 11. juni 2009

Late entry

Uke 23 Dag 3: Rolig, lang langtur, 70-90 min (Sone 1). (11-18 km).

Soundtrack: Lilly Allen – Fuck you

Dro ut på en rolig langtur på søndag morgen. Kroppen var ikke god og med forige ukes halsbetennelse så tok jeg det rolig. Det gikk greit. kroppen var jævlig og jeg sleit meg rundt 90 min løypa. utpå dagen fikk jeg svaret på hvorfor. feber, magesjau, sår hals. hmm veldig influensa lignende og det satt i til godt ut på torsdagsnatta. Så selve turen gjorde vel bare vondt værre men kom meg nå rundt.

Har nå liggi rett ut i 5 dager og kjennes bedre. Prøver meg på en liten intervall økt idag får å se om jeg kan få svettet ut resten av dritet. Ikke noe mer feber å spore ihvertfall og magan er stabil.

 

Uke 24 program er som følger men blir nok bare 2 økters:

M24-2009 (08.06.-14.06.)

Dag 1:

Løp 2 min x 10, P: 1 min.  Vanlig oppvarming, men løp raskere of raskere de siste 5 min.Jogg ned i 10 min. Legg gjerne inn litt generell styrke for mage, rygg, hofter og legger etterpå (eksentriske tåhev*). (10-12 km)  

Dag 2:

Løp progressiv langtur. Etter 10 min øker du farten ca hver km til du har løpt 50 min. Avslutt med 5 min helt rolig. Vanlig oppvarming og nedjogging, men 15 min rolig + noen korte drag og 10 min nedjogging. (10-12 km)

Dag 3:

Rolig, lang langtur, 70-90 min (Sone 1). (11-18 km).

Mengde: 29-40 km

Ingen kommentarer: