tirsdag 30. juni 2009

Rolig tur i varnen

Var ute en tur igjen i går, mandag, og hadde en rolig tur på programmet. Med 32 grader i lufta var det også det eneste alternativet spør du meg.
Løp i retning av Kølabonn men i stedet for å løpe inn til Hellashytta løp jeg lysløypa rett ned til stadion. Løp derfra tvers over sletta og opp den nå kjente veien forbi Kiwi og videre opp Bernåsbakken.
På toppen her løp jeg videre opp Almedalsveien og tilbake igjen på Skjerpholtveien.
Det var varmt, men gikk allikevel bra ved bruk av mitt anskafne drikkebelte. Gikk 4 flasker på den turen og jeg er glad jeg hadde det med. Hadde snittpuls på rett over 150 som er bra og kroppen føltes slett ikke verst selvom det var min 4. tur på 8 dager.
Blir et par dager i ro nå, men regner med en hard intervalløkt før jeg tar ferie til helgen. Regner med det blir 8 x 1000 meter da, så blir det vedlikeholdstrening i ferien.

-S-

Ingen kommentarer: