mandag 8. juni 2009

Liten tur lørdag

Etter 4 og en halv dag i Tyskland fikk jeg endelig kommet meg ut i skogen igjen.
Dessverre hadde jeg bare litt over en halvtime til rådighet så kjørte en relativt beskjed oppvarming på 6 - 7 min før jeg kjørte 2 x 12 minutters drag i terrenget. Med terrenget mener jeg skogsstien på min vanlige runde med det unntak at jeg bare tok det topografien hadde å gi meg og ikke aktivt holdt meg på flatene.
Første draget inkluderte da de bratte bakkene opp til Haukås(tungt ja) samt nedoverbakkene etterpå og noen flater når jeg nådde bunnen. Fikk bra puls og holdt fint i 12 min i et snitt på ca 175.
Kjørte så en 2 minutters pause før neste drag og kom raskt opp i 175 igjen på tross av slake nedoverbakker. Det gikk virkelig unna og det eneste som bekymret meg litt var et eventuelt overtråkk men det gikk bra. Derimot ble løypa for kort for å kjøre fullt 2 x 12 så det siste draget gikk videre inn på en ny runde, men løp da ikke så langt innover.

Jogget rolig tilbake en 6 til 7 minutter fornøyd med at kroppen ikke hadde gått helt i frø.

-S-

Ingen kommentarer: