mandag 4. mai 2009

Fin runde med intervaller

Uke 19 Dag 1: Løp intervaller, 2 x 4 min P: 1 min, + 6 x 2 min, P: 1min. Legg gjerne inn litt generell styrke for mage, rygg,
hofter og legger etterpå (eksentriske tåhev*). (9-10 km)
 

Soundtrack: Gluecifer– Here come the Pigs

Blitt mye og hard trening den siste halve uka, men pga alt som skal skje måtte jeg trene idag får å få det skvisa inn. Varmet opp i 20 min og følte meg veldig pigg. Startet det første draget og følte meg små støl og litt tung men det ble et bra drag. Roet ned pausen og gikk for drag 2 det var det sprut i og det gikk fort. så var det klart for 2  minuttere. Første draget startet litt fort og jeg var døktig sliten når 2 min var passert. Puls var helt ok på 174. Kjørte en ny litt tregere. Litt for tregt, var ikke over 165. deretter traff jeg godt og pulsa på rundt 170. Den siste tømte jeg meg litt på og gav full gass, litt syre mot slutten men godt å få det ut. Jogget så 15 min hjem i lett trav.

En økt på godt over en time og helt på det gjevne. Kan ikke få sakt hvor digg det er med vår. Herlig å løpe. Trenger nye sko snart. litt hull og greier så blir vel en tur innom Labbet om ikke lenge. Satser på en litt rolig 45 minutter med stigning på onsdag før Euroline turen. Blir 4 turer denne uka da. jihhhhhhhhhhhaaaaaa :-)

Ingen kommentarer: