tirsdag 5. mai 2009

Rolig sykkeltur

Etter en del treningsrunder på bena var det på tide med en liten tur på sykkelen igjen. Har vært en del harde økter på bena så bestemte meg for en rolig sykkeltur.
Var litt spent da jeg sist gang kjente det veldig i lårene men frykten viste seg å være grunnløs.

Beina fungerte egentlig kjempebra og pulsen var rolig og behersket. Syklet en runde på 1 time og 20 min og totalt ca 30 km. Holdt meg i sone 1 og snittet på turen var 142. Holdt i tillegg høyere snittfart på runden enn tidligere og det var litt deilig. Formkurven stiger tydeligvis.
Å holde pulsen i sone 1 hele tiden er derimot umulig når du bor der jeg bor så gikk litt over i noen av bakkene hjem.
Uansett en deilig tur, og skal nå ha treningsfri inntil fellestreningen på fredag. Gleder meg til det.

-Slobo-

Ingen kommentarer: