tirsdag 19. mai 2009

God intervall økt

Uke 21 Dag 1: Løp korte intervaller, 2 min x 8, P: 1 min på de fire første, 2 min på de fire siste. Du skal ta i, og det gjør ingenting om du smaker litt på melkesyra på de fire siste. Vanlig oppvarming og nedjogging. Legg gjerne inn litt generell styrke for mage, rygg, hofter og legger etterpå (eksentriske tåhev*). (9-10 km)

Soundtrack: Trashcan Darlings – Angel lust

Følte meg litt tung og stiv og støl egentligl Var greit å løpe og oppvarmingen var helt ok. Første drag kjentes litt tregt ut og kom ikke orntlig opp i puls. Fra nummer 2 til 6 gikk det dog styggfort og kroppen løsnet skikkelig. Nummer 7 og 8 gikk i tilnærmet full fart så der spruta det skikkelig. Deilig vær å trene i …. litt kald vind men ellers tørt og fint. Jeg digger vår har jeg funnet ut. Dragene toppet alle 170 i puls bortsett fra den første og det er litt tøfft at jeg virkelig må tråkke til for å runde det.

Tipper neste blir en morgen tur på torsdag. Fri og greier så ok å kjøre progresiv tur da. Tenker det blir en 3+ timers tur snart også. Veldig lysten på å løpe ut til Egge opp til Eiksetra og over skauen hjem. Får se om jeg får tid til det til helgen. 3-4 timer er jo nesten hele formidagen.

Ingen kommentarer: