mandag 25. mai 2009

Rolig langtur

Sto rolig langtur på planen i dag, og som alltid sleit jeg litt med å finne løype som er lang nok og som ikke bare er opp og ned. Landet NOK EN GANG på runden like ved der jeg bor til tross for at den egentlig er litt vel kupert for rolige turer.
Satte rolig i gang og hadde bestemt meg i dag for å løpe på puls og ikke se på tiden jeg brukte. Dette kan være en utfordring på en løype som jeg løper såpass ofte som denne. Men jeg lykte brukbart med det og holdt sone 1 greit innover i skogen. I bakkene opp mot Haukås er det derimot meget vanskelig å holde pulsen i sone 1 men tok det rolig allikevel for at ikke pulsen skulle bli altfor høy.
Løp denne runden to ganger og la inn en halv runde også slik at jeg totalt var ute og løp i 75 minutter. Pust og kondisjon er ikke noe problem og beina fungerte også bra selvom jeg fortsatt trenger å legge til noen minutter for å sørge for å holde distansen.
Kommer nok til å løpe lett neste gang også kanskje med innslag av noen drag med litt mer trykk.

-S-

Ingen kommentarer: