tirsdag 19. mai 2009

Sykkeltur igjen

Prøver å følge planen satt opp denne uka og startet med en rolig sykkeltur. Føles veldig lenge siden sist jeg var ute og syklet men trengte en rolig tur og valgte sykkelen i dag.
Syklet 1 time og 20 min i skogen og det var veldig deilig. Merker at formen er bedre og jeg har generelt lavere puls enn det jeg hadde på denne tiden i fjor.
Allikevel er det helt åpenbart at det er mye mindre saft i tråkket mitt nå enn når jeg syklet flere ganger i uken. Det er jo selvfølgelig naturlig men er aldri kult å merke at sånt blir borte. :-)
Men jeg kom meg fint i gjennom på både grus og sti og det er jo ikke tvil om at det er veldig moro med sykkelen. Mye opp og ned er det jo også i "mitt" terreng så kjenner det jo i låra når bratte motbakker skal håndteres.
Har derimot håp om å komme dit hvor jeg kan håndtere 3 løpeturer og en rolig sykkeltur i uka. Det hadde vært digg.

Snittpulsen lå på 142 som er mye lavere enn det jeg hadde hatt på tilsvarende tur i fjor.

-S-

Ingen kommentarer: