tirsdag 8. juli 2008

4.juli action

Litt forsinket oppdatering her, men 4. juli hadde jeg en action runde. Planen var 1 time rolig og 1 time med høy intensitet.
Dette ble noe amputert da det jeg måtte i bursdag til min kjære svigerinne. Derimot la jeg det opp slik at jeg syklet opp til dem for å være med i selskapet. Jeg la opp en løype på en time her og hadde snitt på 140 i puls som er veldig rolig for meg.
Etter å ha deltatt syklet jeg hjem. Dette ble en 40 minutters intens affære med avslutning opp Konnerudbakkene. Etter jeg passerte kommunetomten og la bebyggelsen i bakkene bak meg lå pulsen mellom 189 og 191 hele veien til toppen. Tidenes heftigste drag for mitt vedkommende og jeg var beyond mør på toppen. Men jeg var veldig fornøyd med meg selv på tross av krampe i begge ben utpå kvelden.

Neste økt nå er rolig langtur.

-Slobodan-

Ingen kommentarer: