tirsdag 15. juli 2008

Kvelds intervaller

Uke 28 Dag 3:
Løp lange intervaller, 5 x 4 minutter, P: 1,5 min småjogging.
Hold jevn flyt og fart, men avslutt gjerne litt raskere enn du startet (Sone 3-4)
Varm opp og jogg ned som vanlig.(9-10 km)

Soundtrack: The Cure - Freakshow

Litt dårlig tid idag også kom jeg seint i gang. Hadde mer lyst på intervall kjør da jeg følte meg litt tung på siste runden. Jeg byttet derfor langturen med 5x4 min intervaller som er den jeg synes er "vondest".

Følte meg veldig lett på 20 min oppvarmingen og det når det var tid til å dra på med de første 4 min'erne opp mot Lierbyen så lå jeg tett opp mot 90%. Litt hardt som første og pulsen lå også godt over 175. Kjørte neste litt roligere opp mot frogner kirke og holdt den jevnt rundt 171. De to neste gikk så det suste oxo rundt 170. Var ikke noe som helst tung når den siste skulle dras. så jeg prøvde å makse heleveien uten om å tenke på syre i det hele tatt. Klarte aldri å vippe 180 men det gikk kjempe og jeg sprakk ikke. deretter var det bare å surfehjem med The Cure på full rulle på ørene.

Følte at jeg idag kunne bare løpt og løpt som er en deilig følelse. Noen ganger siden jeg har følt meg spåpass lett så mulig det slipper igjen etter det lille brekket jeg hadde.

I morgen tapper jeg blod så da blir det vel et par rolige dager før jeg kjører videre på programmet.

Peace out!

Ingen kommentarer: