torsdag 31. juli 2008

Moderat langtur

Uke 31  Dag 1: Rolig langtur, 45 min (Sone 1) avslutt med 4 x 60 m stigningsløp og 2 x 2 min eksentriske tåhev*. (8-10 km)

Soundtrack: DumDum Boys - Boom Boom

Kjørte en liten men grei tur på 55 min i går. Ikke så mye å skrive hjem om egentlig. En liten runde på 45, 4 stigningsløp også litt nedjogging. Kjørte litt styrke når jeg var ferdig så hele økta lå på overkanten av timen.

Puls lå på 140 tallet max på 162 i stigningsløpene så helt greit og ikke noen særlig pressing av soner der.

Det jeg dog savner er at nå er det ingen!! som er ute å løper lenger. I går løp jeg "populær" løype hvor man ihvertfall pleier å møte 2-3 stykker men i den siste uken har jeg ikke møtt noen. Ferie tid? Det er dog endel som sykler så det er mulig de har flyttet over til "the dark side" :-)

Ingen kommentarer: