onsdag 2. juli 2008

Fin langtur i varmen

Uke 27  Dag 1: Løp rolig langtur 50 min (Sone 1). Avslutt med 4 stigningsløp a 50-60 m etterpå.
Legg gjerne inn litt generell styrke for mage, rygg, hofter og legger

Soundtrack: Vibeke Saugestad - Why I smile

Ut å løpe i varmen. Vibeke hadde huset fullt av venninner så jeg fant ut at jeg like godt kunne ta meg en tur når jeg kom hjem fra jobben (i håp om at de hadde forduftet når jeg var tilbake)! Dårlig med væske og næring gjorde at jeg fort fikk litt høyere puls en jeg ønsket men dog helt greit. Lå rund 161 som også var snittet for turen men toppa det på 172 i bakkene noe som er litt høyt selv om det var i stigningsløpet.

Løp sløyfa rundt Lierbyen igjen så det ble 60 min ca 10 min mer enn planen men ok for jeg trenger å få beina igang igjen. Helt grei tur. Ble ikke veldig sliten bare sånn passe og ikke så støl som etter søndagens så er vel sånn sett i rute igjen. Var rimelig varmt så jeg kunne godt a drukket litt mer men jeg lærer vel aldr?? Nå blir det intervaller i morgen før det bærer på ferie. Tar med meg løpe tøyet og regner med å holde treningsplanen ved å ta turene om morgenen før de andre er oppe å hopper :-)

Ingen kommentarer: