fredag 4. juli 2008

Trøkk i beina

Uke 27  Dag 2: Løp 3-2-1 min x 2-3, P: 1 min. Vanlig oppvarming og nedjogging. Ikke tenk så mye på eventuelle soner,
bare kjenn at du har god flyt og ikke blir stiv i musklene.
Du kan godt løpe litt raskere jo kortere dragene blir. (7-9 km)

Soundtrack: Suede - Trash

Endelig var det tid for å trøkke til. Intervaller i sommervarmen...Priceless!! Varmet godt opp i 20 min. med en løype rundt i Lier. Deretter var det 2,5 ganger 3-2-1 min tett opp mot full spurt. Mot slutten av 3 minutterne klarte jeg ikke å holde tempoet helt opp mot topp, men på 2 og 1 minutterne spruta det skikkelig.

Hadde god max puls på 180 og alle intervallene var over 170. Seriøst svett og det var utrolig deilig å være ferdig. Jeg tøyde og jogga litt rundt på Brakerøyabanen for å løse opp litt før jeg kjørte drag opp Nøstebakken just for the hell of it :-) Deisa ned i en solseng. Fikk i meg et glass vann også spratt jeg kveldensførste Aass pils. NAM!

Formen er fin, leggen er ok, ihvertfall ikke værre, jeg skal ut i ferie (og tar med meg trenings -tøy og program). Håper det blir mye bading. 

2 kommentarer:

Stayerdama sa...

God treningssommer ønskes! Stå på :)

Kjetil sa...

Takker!! Ha en fin sommer du også og grattis med maraton'en :-)