fredag 4. juli 2008

På gang igjen

Som nevnt i forrige innlegg har det vært ferie kun avbrutt av en liten joggetur.
I ferien skal man jo også kose seg og det har jeg gjort til gangs. Tror nok lett jeg har lagt til to kilo på min fra før relativt romslige ramme.
Så i går var det i gang igjen med syklingen for å komme tilbake i gammel form.
Kjørte en rolig tur på 1 time og 40 minutter hvor hele den første timen var i sone 1.
La så inn 4 drag på ca 3 minutter hver og avsluttet med et lengre drag opp bakkene hjem til meg.
Kroppen og bena fungerte veldig bra, og tror faktisk at jeg kan ha hatt godt av en pause.

I dag er det på'n igjen med 1 time sone 1 etterfulgt av 45 minutter høy intensitet (sone 3, 4, 5)
Etter det trenger jeg nok noen dager med ro, men gleder meg uansett veldig.

Ingen kommentarer: