tirsdag 23. mars 2010

45 minutter i regnet

Uke 12 Dag 1: 45 min.  rolig langtur

Soundtrack: Sahara Hotnights – I’m on top of your world

Økt antall økter i uka så da er disse restitusjons rundene gull. Dårlig opplading med 2 kokosboller og et glass vann gjorde at jeg var elendig i starten. Etter 20 min løsnet det dog og jeg gjennomførte runden greit. Føler fortsatt ikke at jeg er helt der formmessig men nå trener jeg gjevnt og trutt så har tro på at fremgangen skal komme.

Løp ut Lierstranda og opp mot Kjellstad og en liten sløyfe der. Inn langs gamle jernbanen mot St Hallavard hallen og opp Stoppen som vanlig. Blei en grei tur på akkurat 43 minutter + litt tøying etc. så ble det timen med treningstøy.

Var perfekte forhold i går. Det regnet kanskje litt i overkant men det gjorde også sitt til at det var helt bart langt gaten. Skuffelse over å se noen cm. med snø idag. Hadde håpet at den tiden var over for i år. Litt lengre drag igjen ikveld. Skal være flinkere med kosten slik at kroppen skal yte bra. Trenger å svette ut litt!

Ingen kommentarer: